وبگاه تخصصی و جامع فرش ایران و جهان

قیمت تلویزیون 58 اینچ Au7100 سامسونگ Samsung Au7100


مقایسه تلویزیون سری 58AU7100‌ با تلویزیون 65 اینچ ال جی 65nano90

ALLM یا Auto Low Latency Mode از مهم‌ترین قابلیت‌های گیمینگ تلویزیون سامسونگ 58AU7100 است. ALLM یک قابلیت کاربردی است که تأخیر در ورودی تلویزیون را برای اتصال به کنسول‌های بازی کاهش می‌دهد. این فناوری زمانی که تلویزیون را به کنسول‌های بازی متصل می‌کنید بسیار به چشم می‌آید؛ زیرا با وجود آن تأخیری در این اتصال وجود ندارد. به لطف ALLM نیازی به تغییر تنظیمات برای بازی نخواهد بود چراکه این فناوری به طور خودکار تأخیر در ورودی را متناسب با بازی کاهش می‌دهد تا سرعت عالی را در بازی‌های ویدیویی با 58AU7100‌ تجربه کنید. این قابلیت زمانی که می‌خواهید از ساندبار در کنار تلویزیون استفاده کنید شروع به فعالیت می‌کند.

این روش سریعترین راه اتصال موبایل است و فقط کافی است با موبایل به تلویزیون ضربه بزنید تا اتصال صورت گیرد . با قابلیت Multi-View این امکان وجود دارد دو نوع محتوا را همزمان با استفاده از این تلویزیون تماشا کنید . دیگر لازم نیست بین برنامه های مورد علاقه تان انتخاب کنید زیرا به لطف این قابلیت هر دوی آنها را با هم می توانید تماشا نمایید . انتقال صدای از منبع های مختلف صوتی به این تلویزیون با استفاده از Sound Mirroring صورت می گیرد . 

در حالی که تلویزیون دارای بالاترین کیفیت تصویر است اما کیفیت صدای معمولی را ندارد ، این محصول نمی تواند مشتری را متقاعد به خرید کند و در واقع کیفیت صدا به همان اندازه کیفیت صدا اهمیت دارد. تصاویر و برای آن ، توسعه دهنده تلویزیون سامسونگ 58AU7100 سعی کرده است از جدیدترین و بهترین تکنولوژی برای بهبود محتوای صوتی این محصول استفاده کند.

این تلویزیون سری ۷ با چند اینچ مختلف از 43 تا 85 برای محیط های مختلف کوچک تا خیلی بزرگ ساخته شده است. این تلویزیون دارای امکانات متعددی است و همچنین با قیمت خوبی روانه بازار شده است. تلویزیون سامسونگ ساخت ۲۰۲۱ از کیفیت تصویر فورکی برای نمایش محتویات روی نمایشگر استفاده کرده است. امکانات و تکنولوژی های مختلفی روی این تلویزیون برای ارائه تصاویر هر چه بهتر استفاده شده است که هر کدام از ان ها علاوه بر کیفیت بالا ، کنتراست بی نظیر و جزئیات خوبی را ارائه می دهد. سیستم صوتی قدرتمند به کار رفته روی تلویزیون صدا با قدرت بالا ، با کیفیت زیاد و به صورت رسا و شفاف پخش می کند.

ورودی ها و خروجی های تلویزیون Au7100

همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید که صدا در درک بیشتر مفاهیم تاثیر بسزایی دارد. همه می دانیم، شنیدن صداهای خش دار و نامفهوم در حین تماشای تلویزیون بسیار آزار دهنده است. علاوه براین، فرکانس و دیگر ویژگی های صدایی که برای محتویات گوناگون تلویزیونی تنظیم می شود بهتر است که با ژانر آن ها هماهنگ باشد.

قابلیت Smart Things هوش مصنوعی در خانواده اینترنت اشیاء است و همانند یک مدیر کار بلد عمل کرده که امکان کنترل تلویزیون از طریق گوشی را به شما می‌دهد. در نهایت تایزن به شما این اجازه را می دهد تا در مرورگر گوگل به سرچ و وب گردی بپردازید و از اطلاعات روز دنیا با خبر باشید. محافظ صفحه مخصوص تلویزیون های 55 اینچ که روی نمایشگر تلویزیون تخت قرار میگیرد و از وارد شدن ضربه جلوگیری می کند.

این محافظ صفحه قابلیت متصل شدن بر صفحه نمایش های (ال سی دی ، ال ای دی ،اولد و کیولد ) را دارد. یکی از بزرگترین تفاوت ها با تلویزیون های LED معمولی تلویزیون سامسونگ 58AU7100 آنها در تلویزیون های سری AU7100 از فناوری شفاف استفاده می کنند.

با خرید تلویزیون 58AU7100 سامسونگ از فروشگاه بانه نما می توانید از مزیت های عالی ما بهره مند شوید. شما می توانید با شماره های موجود در سایت ما تماس بگیرید و در خواست خرید تلویزیون AU7100 سامسونگ خود را ثبت کنید. اگر علاقه مند به شنیدن یک صدای هماهنگ و عالی هستید، ما پیشنهاد می کنیم از تلویزیون AU7100 کمک بگیرید.

ورودی ها و خروجی ها

تلویزیون 58au7100 از قیمت فوق العاده مناسبی برخوردار است و برای کسانی مناسب است که حاضر به پرداخت هزینه ای هنگفت بابت خرید یک تلویزیون نباشند. طراحی تلویزیون بسیار شیک و زیبا است به طوری که زیبایی منزل شما را چند برابر می کند . این تلویزیون 58 اینچ سامسونگ از کیفیت تصویر 4k برخوردار است که تصاویری بسیار خیره کننده ،واضح و طبیعی را به نمایش می گذارد . این کیفیت تصویر در تلویزیون 58au7100 تماشای تلویزیون را بیش از پیش لذت بخش تر می کند . وجود پلتفرم هوشمند تایزن در این تلویزون نمای کلی مفید از برنامه ها ، تلویزیون زنده و اینترنت شما را ارائه می دهد. نوع پنل این تلویزیون VA است شاید از زاویه ی دید کمی برخوردار باشد اما می تواند کنتراستی فوق العاده را به نمایش بگذارد .

تلویزیونی که قادر است با بهره مندی از امکانات فوق العاده ای همچون PurColour بهترین نمایش رنگی، با +HDR10بهترین تفکیک رنگی و با Picture Quality Index یا همان نمایه کیفیت تصویری 2000 خود، دیدنی ترین تصاویر رنگی را برای شما به ارمغان آورد. در تلویزیون ۵۸ اینچ سامسونگ مدل ۵۸AU7100 از پردازنده‌ی پرقدرت مخصوص این کمپانی به نام Crystal pressor 4k استفاده شده است.

 این پردازنده از پیشرفته‌ترین پردازنده‌های موجود در بازار است که به خوبی قادر است کیفیت و وضوح تصاویر را بالا تر ببرد. تلویزیون سامسونگ مدل AU7100 را می‌توان نمونه‌ی یک تلویزیون زیبا و خوش‌ساخت دانست. تلویزیون ۵۸ اینچ سامسونگ مدل ۵۸AU7100 در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد و به دلیل ظاهر زیبا و طراحی خاص با استقبال خوبی در بازار روبرو شد. سامسونگ این کمپانی را در شش سایز ۴۳ و ۵۰، ۵۵، ۵۸، ۶۵، ۷۰، ۷۵ و ۸۵ اینچ به بازار عرضه شد.

آشنایی با مشخصات تلویزیون ال جی و انواع مدل های آن

بانه شاپ بزرگ‌ترین وارد کننده لوازم خانگی کشور کشور، اینک در آستانه‌ی دهمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که بانه شاپ از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. 

تلویزیون های کریستالی جدید سامسونگ در سال 2021 با پیشوند A به بازار عرضه شده اند. یکی از بهترین و خوش قیمت ترین مدلهای عرضه شده امسال مدل AU7100 می باشد، همانند برادر کوچگ تر خود یعنی مدل AU7000 این مدل نیز جزو سری 7 محسوب می شود. تلویزیون AU7100 در سایزهای 43 اینچ، 50، 55، 58، 65، 70، 75 و 85 اینچ به بازار عرضه شده است. از جمله تفاوت های بارز مدل 2021 با مدل سال قبل یعنی سری TU7100 میتوان به ریموت کنترل اسمارت، سیستم عامل تایزن نسخه 6 و یک ورودی HDMI بیشتر اشاره کرد.

به این صورت که ما هیچ وجهی به عنوان بیعانه دریافت نمیکنیم و شما مشتریان محترم پس از ارسال و اطمینان از صحت و سلامت و گارانتی محصول مبلغ را پرداخت میکنید. تعمیر و رفع ایراد تصویر پانل سامسونگ ، ال جی ، ایکس ویژن ، فیلیپس تمامی برندها 32 اینچ تا 75 اینچ با ایرادات رطوبت خوردگی ، کند شدن قسمتی از تصویر ، خطوط عم... تعویض تخصصی و اورجینال بک لایت های سامسونگ - ال جی - ایکس ویژن و تمامی برندها کامل ترین مجموعه ال ای دی بار و فیلتر بک لایت اورجینال مجهزترین کارگاه و انب...

طراحی خوش فرم تلویزیون سامسونگ 58au7100

شما می توانید با فعال نمودن حالت UHD Dimming در اين تلويزيون، حتی در منظره های برف هم این دید فوق العاده و تفکیک سازی را داشته باشید. با این فناوری هیچ چیز از دید شما پنهان نخواهد بود و می توانید به خوبی ساعت ها به دیدن محتوا با تلویزیون AU7100 سامسونگ بپردازید و از آن لذت ببرید. یادآور می شویم که قابلیت UHD Dimming کنتراست تصاویر را با کمک پردازنده فوق العاده تلویزیون AU7100 سامسونگ بالا می برد و با پشتیبانی این پردازنده است که عمل می کند. برای داشتن تصاویر عالی، نیاز به فناوری در بخش رنگ، کنتراست و وضوح دارید.

برچسب ها: لیست قیمت تلویزیون 4K سامسونگ , لیست قیمت تلویزیون 58 اینچ , لیست قیمت تلویزیون 58 اینچ سامسونگ , لیست قیمت تلویزیون‌های 2021 سامسونگ , تلویزیون کریستال سامسونگ , تلویزیون صفحه تخت , تلویزیون مناسب تماشای فیلم , تلویزیون خانگی و معمولی , قیمت ال ای دی سامسونگ 58AU7100 , تلویزیون 58 اینچ‌ سامسونگ 58AU7100 ,

[ بازدید : 56 ]

[ يکشنبه 28 آذر 1400 ] 19:52 ] [ Archer ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]